تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

طبقه بندی موضوعی

بهترین ژل فیلر

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۳ ب.ظ

امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد که افراد زیادی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی خود از آن ها استفاده می کنند، استفاده از فیلر یکی از انواع این روش هاست از آن جایی که چین و چروک بر اثر کاهش چربی در پوست افراد ایجاد می شود تزریق فیلر به عنوان پر کننده در پوست سبب از بین رفتن این چروک ها خواهد شد. با تزریق ژل فیلر در صورت افراد علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی می توان باعث پر شدن چانه، خط خنده و یا چاله های ایجاد شده بر اثر زخم و جوش شد. از آن جا که فیلرها از موادی مانند کلاژن ساخته شده اند استفاده از آن ها برای شخص ضرری نخواهد داشت علاوه بر این تزریق ژل استایلج نیازی به عمل جراحی نخواهد داشت و به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

موارد استفاده از ژل رووفیل

از این ژل می توان برای برجسته کردن لب ها و افزایش حجم گونه، چانه، پیشانی، فک و... استفاده کرد. ماندگاری ژل رووفیل کره در اشخاص با یکدیگر متفاوت است تمامی افراد در هر سنی می توانند از تزریق ژل لب استفاده کنند فرد چند ساعت بعد از تزریق می تواند به فعالیت های خود بپردازد. یکی از کم خطرترین روش های جوان سازی تزریق فیلر می باشد. بهتر است در صورت مشاهده تورم، کبودی، خارش، التهاب و درد زیاد بعد از تزریق به پزشک مراجعه شود.

انواع ژل لب

با توجه به خون رسانی زیاد و تحرک زیاد لب ها تزریق ژل لب نیاز به دقت بالایی دارد تزریق در لب می تواند با توجه به نیاز و خواست شخص تنها در خطوط دور لب انجام شود یکی از بهترین انواع ژل لب برای تزریق که عوارضی را به همراه نخواهد داشت ژل نورامیس می باشد.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • ابتکار استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی