تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

طبقه بندی موضوعی

کترینگ راه اندازی

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ق.ظ

ساده ترین شغل در ایران میتواند راه اندازی کترینگ برای تهیه غذای سالم ایرانی باشد که اغلب افراد با کمترین بودجه توانایی راه اندازی و تاسیس یک کترینگ را دارند، برای این کار ابتدا به ساکن باید یک فضای مناسب و ایمن برای آشپزخانه خود در نظر داشته باشید و با کمی قدرت مدیریت و برنامه ریزی می توانید به سریع ترین مرحله سود دهی برسید. در ادامه قصد داریم تا برخی لوازم اساسی که باید قبل از هرچیز در فکر تهیه آن باشید تا کیفیت غذای کترینگ خود را بالا ببرید را به شما معرفی می کنیم.

کباب پز گازی

از مهم ترین تجهیزات یک کترینگ می توان به اجاق کباب پز اشاره نمود که در مدل های مختلف در بازار قابل ارائه است، این نوع کباب پزها در مدل گازی و برقی ساخته شده و اغلب در کترینگ ها شاهد آن هستیم که از نوع ایستاده و فن دار آن استفاده می کنند که به دلیل حجم بالای تهیه غذا باید از کباب پز گازی ایستاده فن دار استفاده نمود، این نوع کباب پز ها از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه بوده و سرعت تهیه غذا را بالا خواهد برد.
 

راه اندازی کترینگ

منقل ذغالی ایستاده

قطعا طعم و کیفیت کبابی که با منقل ذغالی پخته می شود نسبت به کباب پزهای گازی و برقی بهتر خواهد بود، برای بالا بردن کیفیت کباب های تهیه شده در کترینگ خود میتوانید از منقل های ذغالی ایستاده استفاده نمایید این منقل ها با حرارت ذغال به صورت یکنواخت باعث پخت بسیار عالی و باکیفیت کباب شده و طعم فوق العاده ای به غذا می دهد، همین امر باعث آن خواهد شد که جذب مشتری به دلیل کیفیت غذا بالا برود.

اجاق گاز صنعتی

تهیه یه پرس برنج با کیفیت همیشه جز دغدغه و حساسیت آشپزها بوده و میتواند رضایت مشتریان کترینگ را براورده کند، شما میتوانید با تهیه یه اجاق گاز صنعتی به پخت سالم و صحیح برنج کمک کرده و بدون استرس بهترین کیفیت غذا را به مشتریان خود ارائه دهید ، اجاق گاز مناسب می تواند حتی بدترین نوع برنج را با نوع پختی مناسب به بهترین حالت ممکن طبخ کند، برای تهیه یک اجاق گاز صنعتی به طور حتم از حساسیت خود را بالا برده تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
 

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

 

  • ابتکار استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی